کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جیمیل و کروم گوگل در جهان بی همتا هستند!

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط گوگل،سرویس پست الکترونیکی جیمیل محبوب‌ترین سرویس پست الکترونیکی بر مبنای وب با بیش از ۴۲۵ میلیون کاربر است.

دلایل مختلفی برای درست بدون آمار گوگل می‌توان متصور شد به عنوان مثال در هر روز در حدود یک میلیون دستگاه اندرویدی فعال می‌شود و شما برای دسترسی داشتن به اکثر امکانات دستگاه اندرویدی خود باید اکانت جیمیل داشته باشید و بدین تریتب کاربران بیشتری اضافه می‌شوند و برای اینکه بتوانید در یوتیوب نیز ویدیو آپلود کنید نیز باید دارای اکانت جیمیل باشید.

در مورد مرورگر کروم ٰ،ویرایش۲۰ این مرورگر نیز در هفته گذشته ارائه شد در حالی که هنوز مهر نسخه ۱۹ خشک نشده است و حالا کروم محبوبترین مروگر در دنیای وب با بیشاز ۳۱۰ میلیون کاربر فعال است(یکیش خود من:دی).

بر اساساعلام  استات کانتر که البته چندان غافلگیر کننده هم نبود مرورگر کروم سرانجام اینترنت اکسپلورر را به زیر کشیده است و البته موسسه کام اسکور نیز این خبر را تائید کرده است.

گفتنی است که سرویس جیمیل از سال ۲۰۰۴ آغاز به کار کرد و از یک سرویس ایمیل ساده به یک درگاه جهانی مبادله اطلاعات بدل شده است .

از سایر افتخارات گوگل می‌توان به داشتن بیش از ۵ میلیون کسب و کار با استفاده از برنامه‌های گوگل و همچنین ارتباط مستقیم با ۶۶ دانشگاه برتر ایالات متحده است که این شرکت ابرمیزبانی برای این دانشگاه‌ها  را بر عهده گرفته است اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9842 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/04/12 تعداد مشاهده: 1911
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید 1391/04/13 07:55
یه درصد فکر کن ثبت نشه
اصلا چنین چیزی دور از عقل هست

یه سایت معمولی تمام ردپای کاربران خودش رو ثبت می کنه پسورد هایی که تا الان عوض کردن صفحاتی که دیدن نمونش سایت خود من
که البته این کارا در درجه اول امنیت خود سایت و اگر روزی خراب کاری پیش اومد معلوم شه از کجا بوده

پس گوگل هم باید تمام اینا رو تازه بیشتر هم ثبت کنه
حالا اینکه یکی بیاد از اینا سوء استفاده کنه دیگه بحثش جداست
MoReZa 1391/04/13 01:59
اول خطاب به سافت‌گذر:
چندین باره که گفته‌ام و باز هم می‌گویم!: لطفاً قبل از گذاشتن خبر یه نیم نگاهی بهش بندازین و غلط‌‌های املائی و نوشته‌های نامناسبش را حذف کنید.
تو این متن نوشته یهو : (یکیش خود من:دی) !!!! آخه تو خبر سافت‌گذر باید همچین حرفی باشه؟!
خط بعدیش نوشته:
اساساعلام !!!
چه خوب می‌شد اگه همین اشتباهات هم به حداقل می‌رسید...

خطاب به سعید علیزاده:
تقریباً تمام اونایی که Gmail دارن به این حقیقت اذعان دارن که جیمیل واقعاً فراتر از یک سرویس ایمیل هست و امکاناتش عالیه. حالا اگه به هر دلیلی شما از اون استفاده نمی‌کنید دلیلی نداره که بگین:
«ایمیل گوگل اصلأ چیز به در بخوری نیست !»
این عین بی‌انصافی‌ست!
این حرف من از روی تعصب نیست و کاملاً بی‌طرفانه اینو می‌گم که جیمیل بر خلاف سرویس‌های ایمیل دیگر، حرفی برای گفتن داشته و دارد...!
Fun.maN 1391/04/12 16:36
پاسخ به مهمان :

آری ، راسته . اما مطمئن باشید در چاپار میل ثبت نمیشه ! lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
سعید علیزاده 1391/04/12 14:37
این آمارها فقط از طرف گوگل قابل قبوله ولی همین گوگل آمار شرکتی رو که اعلام کرده بین ایمیلها هاتمیل ، سپس یاهو و یعد ازاینها جیمیل استفاده کنندگان بیشتری داره رو قبول نداره ! تازه این آمار شامل خونه ها و اداراته و شامل کافی نتها ، گوشی ها و ... نمیشه ! موندم گوگل چه طوری ادعا میکنه 425 میلیون کاربر جیمیل داره ! کنتور که نداره ، حناق هم نیست گلوی آدمو بگیره خفه کنه ! نویشنده مطلب هم که صد در صد از طرفداران گوگله و هرچی مطلب در موردش بوده نوشته ! در مورد جیمیل مطلب نوشته ولی تو پاراگراف دوم رفته سمت مایکروسافت ! ولی به نظر شخصی من که بیش از 12 ساله با اینترنت و مخصوصأ ایمیلهام کار دارم ، هیچ سرویسی هاتمیل نمیشه ! راحت ، با امکانات عالی ، سریع و بی دردسر . تازه آدم باید خیلی بیکار باشه بره از سرویسی خدمات بگیره که پارسال اعتراف کرده بود برای دولت آمریکا جاسوسی می کرده ! ( نه که حالا هم نمیکنه ) . خوشحالم که همون اکانت 7-8 سال پیشمو فقط یکی دو ماه استفاده کردم . سرویس بچه گونه ای داره گوگل ! حداقل تو ایمیل ولی برنامه های دیگه اش مثل کروم و پیکاسا از برنامه هایی هستن که از بدو تولدشون تو کامپیوترم استفاده میکنم !
معتقدم وقتی برنامه یا سرویسی خوبه انصاف نیست بگی بده ولی همون رعایت انصاف هم بهم میگه که بگم ایمیل گوگل اصلأ چیز به در بخوری نیست ! حداقل برای من که اینطوریه (; !
Ali 1391/04/12 13:50
واقعا همین طوره
مهمان 1391/04/12 12:22
راسته می گن هر کاری انجام بدین ( مثل یوزر و پسورد ها ) در دیتابیس گوگل ثبت می شه ؟؟؟؟